איחוד בראשון לציון: החרדים והסרוגים ירוצו יחד

איתי גדסי No Comments on איחוד בראשון לציון: החרדים והסרוגים ירוצו יחד

שתי סיעות מכהנות במועצת העיר חתמו על איחוד הכוח הדתי בעיר ראשון לציון. נועם חדד, חבר מועצת העיר מטעם "הבית היהודי" ו"הציונות הדתית", תתאחד עם יו"ר "מאמינים בראשון" חבר המועצה שמואל ג'מיל המייצג את הציבור הספרדי והמסורתי. אליהם תצטרף הקהילה החרדית בעיר

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפץ דתי-חרדי בראשון לציון: שתי סיעות מכהנות במועצת העיר חתמו על איחוד משמעותי בכוח הדתי בעיר ראשון לציון כאשר נועם חדד, חבר מועצת העיר מטעם "הבית היהודי" ו"הציונות הדתית", מתאחד עם יו"ר "מאמינים בראשון" חבר המועצה שמואל ג'מיל המייצג את הציבור הספרדי והמסורתי, כשאליהם מצטרפת הקהילה החרדית המיוצגת על ידי דגל התורה ואגודת ישראל".

כתוצאה מאיחוד זה, תזכה הסיעה המאוחדת מקבלת מטריה משמעותית ממפלגות שמחזיקות בתפקידי מפתח בממשלה ובכנסת: הציונות הדתית בראשות שר האוצר בצלאל סמוטריץ, דגל התורה בראשות יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ואגודת ישראל בראשות שר השיכון יצחק גולדקנופף.

על פי הסיכום, בראש הרשימה המאוחדת של הציבור הדתי והחרדי בעיר, יעמוד חבר המועצה הוותיק שמואל ג'מיל, לו ניסיון של עשור כחבר מועצה האחראי על כל שירותי הדת בעיר והחינוך החרדי. במקום השני הוצב חבר המועצה נועם חדד, נציג "הציונות הדתית" והציבור הדתי לאומי בעיר, האחראי על החינוך הממלכתי דתי וממשיך דרכה של חברת המועצה הבלתי נשכחת גברת מיכל קלדרון ז"ל, ובמקום השלישי נציג "דגל התורה".

הבשורה זוכה לתגובות נלהבות מהשטח ופעילים רבים בעיר, שמברכים על האחדות החזקה בין כל הציבורים: הספרדים, המסורתיים, החרדים והכיפות הסרוגות.

אתמול, נערכה פגישה בהשתתפות ח"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים ויו"ר "דגל התורה", יו"ר מפלגת "מאמינים בראשון" חבר המועצה שמואל ג'מיל, חבר המועצה נועם חדד נציג "הציונות הדתית" בעיר, מנחם שפירא סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה, נציגי דגל התורה :יואב יעקב יו"ר איחוד בתי הכנסת במערב העיר ופעיל ציבורי ותיק ואהוד,שרגא אלפר יו"ר פורום מנהלי בתי הספר של החינוך העצמאי, דני קליך פעיל מוכר בקהילה החרדית, במהלכה בירכו המשתתפים את הרשימה המאוחדת וציינו את הבשורה מהאחדות הגדולה, שאליה יצטרפו בימים הקרובים קהילות נוספות בעיר, שזכו לסיוע רב, דלת פתוחה ואוזן קשבת מחבר המועצה שמואל ג'מיל.

"יש לנו ניסיון מוכח בעבודה למען הציבור כחברי מועצה מכהנים הדואגים לציבור הדתי והחרדי בעיר", אומרים חברי המועצה שמואל ג'מיל ונועם חדד, המשתפים פעולה באופן שוטף מאז נכנס חדד לכהן כחבר מועצה. "אנחנו מגיעים לציבור עם קבלות של עשייה בעבר ובהווה, ולא רק הבטחות בעתיד. חז"ל כבר אמרו "שלא מצא הקדוש ברוך הוא כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום", ואין ספק שבזכות האיחוד שעשינו: הציבור הספרדי, חובשי הכיפות הסרוגות, והקהילה החרדית – ברכתו של ה' יתברך וגדולי ישראל שליט"א תלווה אותנו בקדנציה זו והבאה אחריה להגדיל שם שמים ולהרבות תורה ,אחדות ואהבת חינם בעיר".



0 תגובות